loading...
پایگاه اطلاع رسانی وکالت دات اینفو
رضا صومی - وکیل پایه یک دادگستری

رضا صومی - وکیل پایه یک دادگستری و کارشناس ارشد حقوق خصوصی

رضا صومی - وکیل پایه یک دادگستری بازدید : 511 چهارشنبه 04 تیر 1393 نظرات (0)

به گزارش وکالت دات اینفو به نقل از ایسنا , سریال «کپی برابر اصل» صبح چهارشنبه در کانون سردفترداران با حضور مدیر شبکه یک و جمعی از معاونان و مسوولان قضایی و همچنین دو تن از بازیگران سریال کلید خورد.

«کپی برابر اصل» سریالی با مضمون حقوقی است که قرار است در 13 قسمت 45 دقیقه‌ای به کارگردانی جلال‌الدین دری برای شبکه اول سیما ساخته شود.

این سریال حقوقی صبح چهارشنبه (چهارم خرداد ماه) با حضور مهدی فرجی (مدیر شبکه یک)، رحمان سیفی‌آزاد (مدیر گروه فیلم و سریال شبکه یک)، دشتی اردکانی (رییس کانون سردفتران و دفتریاران قوه قضاییه)، محمدمهدی انجم شعاع ( سرپرست معاونت امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور)، رحیمی (مدیر کل روابط عمومی قوه قضاییه) و جمعی دیگر از معاونان و مسوولان قضایی به ضبط رسید.

سکانس‌های اولیه این سریال با بازی حسن جوهرچی و عمار تفتی مقابل مسؤولان قضایی همراه بود.

سریال کپی برابر اصل

پیش از مراسم کلید خوردن سریال «کپی برابر اصل»، معاونان و مسوولان حقوقی کشور در نشستی با حضور مدیر شبکه اول، شرکت کردند و در این نشست اعلام شد که معاون حقوقی رییس‌جمهور و همچنین وزیر دادگستری به دلیل حضور در جلسه‌ای دیگر نتوانستند در پشت صحنه سریال حاضر شوند.

مدیر شبکه یک در این نشست کوتاه ضمن ابراز خرسندی از حاضر شدن در جمع معاونان و مسوولان حقوقی خاطرنشان کرد: سال‌های پیش هم در یک فرصتی توفیق آن را پیدا کردیم که یک کار کوچک با موضوع حقوقی برای پخش از تلویزیون انجام دهیم و خوشبختانه امسال هم شرایط پیش آمد که پروژه‌ای دیگر با موضوع حقوقی داشته باشیم تا مردم بیشتر با این حوزه آشنا شوند؛ بنابراین زمانی که شرایط ساخت این کار فراهم آمد فرصت را مغتنم شمردیم.

مهدی فرجی یادآور شد: امسال در نشستی که با آقای ضرغامی، رییس سازمان صداوسیما و همچنین معاون حقوقی رییس جمهور داشتیم، در نهایت نتیجه گرفتیم که مردم چندان با مسائل حقوقی آشنایی ندارند و تا گرفتار این مسائل نشوند خیلی به سمت این موضوع نمی‌روند؛ در حالی که باید با مسائل حقوقی همواره آشنا شوند چرا که آشنا شدن با این مسائل کمک به حل گرفتاری‌های آن‌ها می‌کند.

مهدی فرجی همچنین عنوان کرد‌ که پرداخت به ساختار حقوقی در قالب سریال شاید سطح علاقه‌مندی بیشتری درباره موضوعات حقوقی را به همراه داشته باشد؛ بنابراین ساخت این مجموعه فرصت خوبی است.

او درباره کارگردان کپی برابر اصل گفت: آقای دری به عنوان کارگردان و نویسنده با حوزه حقوقی آشنایی کاملی دارد و یکی از نویسندگان خوب ما است. امیدواریم در نهایت سریال «کپی برابر اصل» به بار بیاید و از لحاظ حقوقی درست، بجا و صحیح به آن پرداخته شود تا انتقادی وارد نباشد.

مدیر شبکه یک در پایان از مسوولان حقوقی کشور که این فرصت را فراهم آوردند تا سکانس اولیه سریال «کپی برابر اصل» در این مکان به ضبط برسد، تشکر کرد و سپس اظهار امیدواری کرد نسبت به اینکه مردم هم از این مجموعه بهره ببرند.

به گزارش ایسنا، سیدجلال‌الدین دری، کارگردان و نویسنده سریال «کپی برابر اصل» در این نشست با اشاره به کلیت قصه توضیح داد: قصه این سریال درباره زندگی یک سردفتردار به نام آقای گوهری است که با ایفای نقش حسن جوهرچی همراه است. در این سریال به موضوعاتی همچون جعل اسناد و سایر مسائل حقوقی دیگر پرداخته شده است که خواهید دید.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
دسترسی سریع به سایت های رسمی جمهوری اسلامی ایران l پایگاه اطلاع رسانی وکالت دات اینفو
http://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/leader2.jpghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/raeisjomhour.jpghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/Dadiran.jpghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/majles.jpghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/shora.jpg
http://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/majmatashkhiss.jpghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/divanedalat.jpghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/divan.jpghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/amlak-asnad.pnghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/electronik.png
http://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/kanun.gifhttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/129.pnghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/b1.jpghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/budget.jpghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/Canoon%20e%20vokala.jpg
http://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/dolat.jpghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/shora-hale-ekhtelaf.pnghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/Vezarat%20dadgostari.JPGhttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/hoquqy.jpg.pnghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/D_Ghazaei.jpg

اسپانسر
http://up.vekalat.info/view/789476/4194620186.gif
درباره ما
پایگاه اطلاع رسانی وکالت دات اینفو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1949
  • کل نظرات : 286
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 140
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 74
  • بازدید امروز : 1,131
  • باردید دیروز : 152
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,955
  • بازدید ماه : 6,102
  • بازدید سال : 50,043
  • بازدید کلی : 4,466,185