loading...
پایگاه اطلاع رسانی وکالت دات اینفو
رضا صومی - وکیل پایه یک دادگستری

رضا صومی - وکیل پایه یک دادگستری و کارشناس ارشد حقوق خصوصی

رضا صومی - وکیل پایه یک دادگستری بازدید : 632 سه شنبه 21 مرداد 1393 نظرات (0)

به گزارش وکالت دات اینفو به نقل از ایسنا ، رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: یک قاضی باید با شهروندان معمولی تفاوت‌هایی داشته و دارای سطح بالایی از عدالت و انصاف و صداقت باشد.

بر اساس این گزارش حجت‌الاسلام والمسلمین علی توکلی در مراسم تودیع و معارفه ‌رئیس دادگستری شهرستان کوهبنان گفت: مسئولیت‌ها معمولاً یک نوع قرارداد هستند و این امر مادامی ارزش دارد و اثر‌گذار است که شخص به قرارداد خود پایبند باشد و تعهد خود را به خوبی عمل کند.

در همین زمینه وی افزود: یک مدیر و کارگزار حکومتی زمانی ارزشمند است که به تعهد خود ‌پایبند باشد و اگر غیر این باشد هم خودش و هم جامعه آسیب‌پذیر می‌شوند.

همچنین توکلی بیان کرد: در اسلام سه چیز مورد تأکید قرار گرفته است که یکی از آنها وفای به عهد است، رعایت این امر لزومی بر مسلمان و غیر‌مسلمان بودن ندارد و امری است که تمام‌ انسان‌ها را در برمی‌گیرند.

در همین راستا رییس کل دادگستری استان کرمان تصریح کرد: از دیگر ویژگی‌های کارگزار حکومتی این است که باید خود‌ برپاکننده ‌قسط و عدل باشد، یک قاضی باید با شهروندان معمولی تفاوت‌هایی داشته و دارای سطح بالایی از عدالت و انصاف و صداقت باشد.

توکلی ادامه داد: مردم همیشه رفتار و کردار مدیر و مسئول را رصد می‌کنند و از این باب یک مدیر به دلیل گستردگی مسئولیتش آسیب‌پذیرتر است و این امر مراقبت بسیار بالایی را می‌طلبد.

در همین خصوص وی بیان کرد: از دیگر ویژگی‌های مدیر این است که‌ نباید دنبال تشویق باشد، انتظار تشویق و تقدیر یک آفت است، کاری که مدیر انجام می‌دهد وظیفه است و با این چنین دیدگاهی هیچ‌گاه بین راه نمی‌ماند و موفق‌تر خواهد بود.

رییس کل دادگستری استان کرمان از دیگر ویژگی‌های یک مدیر و کارگزار حکومتی را توجه به معنویات دانست و گفت: مدیران به دلیل کار زیاد، گاهی اوقات از معنویت غافل می‌شوند و آسیب می‌بینند.

رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: کوهبنان از جمله شهرستان‌های بی‌مسئله و آرام استان کرمان است.

وی از زحمات اکبر مختاری رییس ‌سابق دادگستری شهرستان کوهبنان تقدیر کرد و در توصیه به سرپرست معرفی شده اظهار کرد: کوهبنان از جمله شهرهای بی‌مسئله است و ما در حوزه کوهبنان مشکل خاصی نداشتیم.

در پایان توکلی خطاب به ریاست جدید ‌دادگستری شهرستان کوهبنان خاطرنشان کرد: معضلات شهری را رصد کنید و اگر در بخشی از جامعه مشکلی یا نارسایی را دیدید به مسئول مربوطه گزارش دهید.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
دسترسی سریع به سایت های رسمی جمهوری اسلامی ایران l پایگاه اطلاع رسانی وکالت دات اینفو
http://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/leader2.jpghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/raeisjomhour.jpghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/Dadiran.jpghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/majles.jpghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/shora.jpg
http://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/majmatashkhiss.jpghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/divanedalat.jpghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/divan.jpghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/amlak-asnad.pnghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/electronik.png
http://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/kanun.gifhttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/129.pnghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/b1.jpghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/budget.jpghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/Canoon%20e%20vokala.jpg
http://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/dolat.jpghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/shora-hale-ekhtelaf.pnghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/Vezarat%20dadgostari.JPGhttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/hoquqy.jpg.pnghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/D_Ghazaei.jpg

اسپانسر
http://up.vekalat.info/view/789476/4194620186.gif
درباره ما
پایگاه اطلاع رسانی وکالت دات اینفو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1949
  • کل نظرات : 286
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 140
  • آی پی امروز : 63
  • آی پی دیروز : 74
  • بازدید امروز : 1,581
  • باردید دیروز : 152
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,405
  • بازدید ماه : 6,552
  • بازدید سال : 50,493
  • بازدید کلی : 4,466,635