loading...
پایگاه اطلاع رسانی وکالت دات اینفو
رضا صومی - وکیل پایه یک دادگستری

رضا صومی - وکیل پایه یک دادگستری و کارشناس ارشد حقوق خصوصی

رضا صومی - وکیل پایه یک دادگستری بازدید : 583 یکشنبه 04 خرداد 1393 نظرات (0)

جهت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1393

به سایت www.azmoon.org مراجعه نمائید.

ضمن آرزوی توفیق برای شما امید است با آرامش کامل در آزمون شرکت نموده و از اندوخته‌های علمی خود نهایت بهره را ببرید.
برای اطلاع شما داوطلب گرامی، نکاتی که دانستن و به کار بستن آنها ضروری و مهم است به شرح ذیل یادآوری می‌شود:

لازم است مطالب مندرج در روی کارت ورود به جلسه خود و این برگ را با دقت مطالعه نموده و کلیه نکات آن را رعایت نمائید. چنانچه مغایرتی در اطلاعات اعلام شده در کارت ورود به جلسه با اطلاعات مندرج در فرم اطلاعات فردي ثبت‌نام خود مشاهده می‌نمایید به باجه‌های رفع‌نقص در حوزه‌های مجري آزمون كارشناسي ارشد ناپیوسته سال 1393 و در تهران به محل‌هاي اعلام شده مراجعه کنید تا مسؤولین ذیربط نسبت به اصلاح آن اقدام نمایند. در غیر این صورت بعداً هیچگونه اعتراضی پذیرفته نخواهد شد و دانشگاه مسؤولیتی در قبال اشکالات ناشی از نقص مندرجات کارت نخواهد داشت.

داوطلباني كه مدرك تحصيلي را در هنگام ثبت‌نام دريافت ننموده‌اند در صورت پذيرش در آزمون، ملزم به ارائه مدرك تحصيلي معتبر به واحد دانشگاهي محل پذيرش خواهند بود. بديهي است در غيراينصورت از ثبت‌نام آنها در واحد دانشگاهي جلوگيري بعمل آمده و پذيرش آنها كان‌ لم ‌يكن تلقي خواهد شد. ضمناً داوطلبانی که با توجه به گواهی تأیید شده سازمان بهزيستي قادر به پاسخگویی سؤالات در جلسه آزمون نیستند و نیاز به منشی دارند لازم است به محض ورود به حوزه امتحانی مراتب را به مسؤولین حوزه یادآوری نمایند، تا قبل از شروع آزمون طبق دستورالعمل اقدام لازم در مورد آنان بعمل آید.

تاریخ برگزاری آزمون و ساعت شروع امتحان :
آزمون كارشناسي ارشد ناپیوسته سال 1393 در شش نوبت صبح و عصر روز‌هاي پنجشنبه 93/3/8 ، جمعه 93/3/9 و شنبه 93/3/10 به طور همزمان در سراسر کشور برگزار میشود. زمان شروع آزمون نوبت صبح رأس ساعت 8/00 و نوبت عصر رأس ساعت 16/00 خواهد بود.

 

یادآوری مهم
  1. لازم است داوطلبان حداقل یک ساعت قبل از برگزاری هر نوبت از آزمون با همراه داشتن کارت ورود به جلسه، اصل شناسنامه و يا اصل كارت ملي در محل‌ امتحان خود حضور داشته باشند. به داوطلبان موکداً توصیه میشود از آوردن ماشين حساب، کیف دستی و تلفن همراه به جلسه آزمون جداً خودداری کنند. به همراه داشتن تلفن در داخل حوزه برگزاري تخلف محسوب شده و با افراد خاطي مطابق مقررات برخورد خواهد شد. داوطلبانی که بعد از شروع آزمون به حوزه امتحانی مراجعه نمایند حق شرکت در آزمون را نخواهند داشت.
  2. لازم است داوطلبان یک روز قبل از برگزاری آزمون، محل دقیق حوزه‌ امتحانی خود را براساس آدرس و کروکی حوزه‌ها شناسایی نمایند تا در روز برگزاری آزمون بتواند به موقع در محل حوزه امتحانی حاضر شوند زیرا درهای ورودی اصلی 30 دقیقه قبل از شروع آزمون بسته خواهد شد.
  3. داوطلب باید در حفظ و نگهداری کارت ورود به جلسه خود نهایت دقت را مبذول دارد زیرا مسؤولان حوزه‌ها موظفند از ورود داوطلب بدون کارت به جلسه امتحان جلوگیری نمایند.

 

روش پاسخگويي به سؤالات و نکات مهم درباره دفترچه‌های سؤال و برگه های پاسخنامه‌ :
  1. داوطلبان هنگام استقرار در صندلي خود دقت نمايند که شماره صندلي، شماره کارت ورود به جلسه و شماره پاسخنامه آنها يکسان باشد در غيراينصورت مراتب را جهت رفع‌اشکال به مسؤولين مربوط اطلاع دهند.
  2. در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1393به هر داوطلب متناسب با مجموعه امتحانی انتخابی در زمان ثبت نام، یک جلد دفترچه سئوال داده خواهد شد. هر داوطلب لازم است با توجه به رشته های انتخابی خود و اطلاعات مربوط به مواد امتحانی و ضرایب آنها به سئوالات دروس مربوطه پاسخ دهد. بدیهی است برای یک رشته خاص از یک مجموعه امتحانی، آندسته از دروسی که ضرایب آنها صفر درج گردیده در محاسبه نمره کل داوطلب جهت گزینش علمی آن رشته بی تاثیر بوده و داوطلب الزامی به پاسخگویی آنها ندارد، لیکن در محاسبه نمره کل داوطلب در سایر رشته های متناظر با مجموعه امتحانی موثر خواهد بود. لازم بذکر است که زمان اختصاص داده شده جهت پاسخگویی به سئوالات بر مبنای کلیه دروس مجموعه امتحانی در نظر گرفته شده است.
  3. سئوالات کلیه مجموعه های امتحانی آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1393 بجز مجموعه های «نوازندگی ساز جهانی، طراحی پارچه و لباس، طراحی فضاهای آموزشی،برنامه ریزی شهری و منطقه ای، طراحی شهری، معماری، طراحی صنعتی ،تصویرسازی، نقاشی، ارتباط تصویری و هنرهای نمایشی» که دارای یک درس تشریحی می باشند، بصورت تستی خواهد بود.
  4. پاسخ سؤالات تستي بايد در پاسخنامه و در گزينه‌اي که صحيح به نظر مي‌رسد و رديف آن با شماره سؤال منطبق است، با مداد سياه معمولي و به طور يکنواخت و پررنگ علامت‌گذاري شود. در سؤالات تستي براي هر پاسخ صحيح يک نمره مثبت و به منظور خنثي کردن پاسخهاي حدسي و يا تصادفي، براي هر پاسخ غلط 1/3 نمره منفي منظور مي‌شود. بنابراين به داوطلبان توصيه مي‌شود اگر پاسخ سؤالي را نمي‌دانند به آن جواب ندهند زيرا به سؤالات بدون جواب، نمره منفي يا مثبت تعلق نمي‌گيرد.


فرم نظر خواهي :
در پايان جلسه آزمون اين برگ در اختيار داوطلب قرار مي‌گيرد. اين برگ جهت خدمت رساني بهتر به داوطلبان سالهاي آتي و پيشبرد اهداف آموزش عالي دانشگاه آزاد اسلامي ارائه مي‌گردد. داوطلب موظف است با پاسخگويي دقيق و شفاف، همکاري لازم را معمول دارد.

تذکر مهم :
لازم است داوطلبان در پايان جلسه آزمون، کارت ورود به جلسه خود را به مسؤولين مربوط تحويل دهند.


توجه :
جهت استفاده از سيستمهاي اطلاع‌رساني مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامي، داوطلبان مي‌توانند برچسب صندلي خود را بعد از اتمام آزمون به همراه خود از جلسه امتحان خارج نمايند.



با آرزوی توفیق الهی
مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
دسترسی سریع به سایت های رسمی جمهوری اسلامی ایران l پایگاه اطلاع رسانی وکالت دات اینفو
http://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/leader2.jpghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/raeisjomhour.jpghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/Dadiran.jpghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/majles.jpghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/shora.jpg
http://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/majmatashkhiss.jpghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/divanedalat.jpghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/divan.jpghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/amlak-asnad.pnghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/electronik.png
http://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/kanun.gifhttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/129.pnghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/b1.jpghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/budget.jpghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/Canoon%20e%20vokala.jpg
http://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/dolat.jpghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/shora-hale-ekhtelaf.pnghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/Vezarat%20dadgostari.JPGhttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/hoquqy.jpg.pnghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/D_Ghazaei.jpg

اسپانسر
http://up.vekalat.info/view/789476/4194620186.gif
درباره ما
پایگاه اطلاع رسانی وکالت دات اینفو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1949
  • کل نظرات : 286
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 140
  • آی پی امروز : 47
  • آی پی دیروز : 74
  • بازدید امروز : 489
  • باردید دیروز : 152
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,313
  • بازدید ماه : 5,460
  • بازدید سال : 49,401
  • بازدید کلی : 4,465,543