loading...
پایگاه اطلاع رسانی وکالت دات اینفو
رضا صومی - وکیل پایه یک دادگستری

رضا صومی - وکیل پایه یک دادگستری و کارشناس ارشد حقوق خصوصی

رضا صومی - وکیل پایه یک دادگستری بازدید : 440 سه شنبه 20 خرداد 1393 نظرات (0)

بطور کلی در سیستم جدید ویزاهای کشور انگلستان موسوم به point-based system  ، ویزاهای اقامت انگلستان به دسته های زیر تقسیم می شوند :

1) ویزای Tier 1 که به 3 دسته اصلی تقسیم می شود:

 

1-1)investor  سرمایه گذاری در انگلستان

سرمایه گذاری در انگلستان به این شکل است که شما می بایست یک میلیون پوند که 750 هزار پوند آن در یکی از موسسات یا شرکت های سهامی انگلستان سرمایه گذاری شده است و 50 هزار پوند آن در هر زمینه ای که خود شما خواستار آن هستید نقدینگی داشته باشد. همچنین می بایست 50% اوقات خود را در کشور انگلستان سپری کنید.

این نوع ویزای کشور انگلستان هیچ نیازی به داشتن مدارک دانشگاهی نداشته و همه متعلقات شما (فرزند،همسر و ...) می توانند بواسطه ویزای شما به انگلستان سفر کنند.

این ویزا به مدت 3 سال در ابتدا ( و 2 سال تمدید آن ) توسط دولت کشور انگلستان داده می شود و بعد از آن می توانید برای اقامت دایم در انگلستان اقدام نمایید و همچنین برای دریافت ویزای سرمایه گذاری انگلستان می بایست در آزمون IELTS  نمره 6.5 را در همه مواد کسب کنید.

با داشتن این ویزا تمامی حقوق و مزایای شما همانند یک شهروند انگلیسی خواهد بود (از قبیل: خدمات پزشکی و آموزشی و ...) و شما قادر هستید برای اقامت دایم  انگستان  تمامی شرایط را احراز کنید.


2-1)entre prenear :  یعنی ویزایی برای تاسیس شرکت در انگلستان است.

نحوه ارزیابی صلاحیت متقاضیان گرفتن این ویزا در کشور انگلستان بوسیله self assessment points calculator و پر کردن فرم تقاضای شما و اطلاعات شخصی شما  صورت می گیرد.

برای گرفتن این ویزای کشور انگلستان می بایست 200 هزار پوند را برای شروع یک فعالیت اقتصادی در انگلستان در یکی از شرکت های تحت نظارت financial service authority)FSA) در گردش باشد. دانستن زبان انگلیسی می تواند تا 10 امتیاز شانس شما را در مهاجرت به انگلستان افزایش دهد. ( کسب نمره 6.5 آزمون IELTS در این قسمت مورد نیاز است.)

عوامل دیگری نیز در گرفتن امتیاز مورد نیاز جهت مهاجرت به انگلستان از طریق این ویزا ضروری است که با کمک مشاورین حقوقی اقامت موقت یا دایم در انگلستان به سادگی قابل دسترس می باشد.


3-1) post-study work

که برای گرفتن این ویزا جهت ورود و اقامت به انگلستان سابقه گرفتن مدرک تحصیلی از انگلستان و یا بودن تحت ویزای Tier 4  اجباری است.

همچنین در این ویزا نیز موارد بسیار ضروری درخواست می شود که شرح کامل آن نیز به تفصیل گفته خواهد شد.


2) ویزای TIER 2: نوع ویزا (skiled worker) مهارت شغلی

 برای دریافت ویزای کاری انگلستان،داشتن پیشنهاد کاری از یک موسسه یا شرکت انگلیسی برای کارهای کوتاه یا بلند مدت در این دوره الزامیست. همچنین شرکت های چند ملیتی واقع در انگلستان می توانند برای کارمندان خود تحت این پوشش ویزای کاری دریافت کنند. این دسته همچنین شامل رهبران مذهبی و ورزشکاران حرفه ای نیز می باشد که می توانند برای اقامت در انگلستان اقدام کنند.

 در این ویزا شما به یک اسپانسر یا تامین کننده منابع مالی،ضمن اقامت در انگلستان نیاز دارید که این مقدار برابر 800000 پوند برای درخواست کننده ویزا و 5300  پوند دیگر برای هر یک از همراهان وی می باشد که باید 90 روز قبل از درخواست در حسابی قرار بگیرد.

بیشتر امتیازات ویزای کاری در انگلستان مربوط به پیشنهاد شغلی شما در انگلستان است که تا 50 امتیاز شما را پوشش می دهد و حداقل ساعت کاری 30 ساعت در هفته است.

درآمد آینده شما و مدارک تحصیلی و مدارک زبان انگلیسی نیز در گرفتن ویزای TIER 2جهت اقامت در انگلستان موثر می باشد. اطلاعات مربوط به اعضای جوامع مذهبی و ورزشکاران و انتقال کارمندان شرکت چند ملیتی به انگلستان نیز به تفصیل توسط مشاوران مهاجرت به انگلستان موسسات حقوقی به شما داده می شود.


3) ویزای Tier 3 مربوط به کارهای موقت و علاقه مندان به مهاجرت کاری به انگلستان به صورت موقت می باشد.

 

4) ویزای Tier 4: ویزای دانشجویی انگلستان

که به 2 دسته دانش آموزان GENERAL  (بالای 17 سال) و CHILD (از 4 تا 17 سال) تقسیم می شود.

شرط اولیه گرفتن ویزای تحصیلی داشتن پذیرش از یک دانشگاه یا موسسه آموزشی در انگلستان می باشد.

در ویزای دانشجویی 10 امتیاز مربوط به داشتن یک اسپانسر جهت پرداخت هزینه های هتل در انگلستان اختصاص داده شده است که شخص یا یک بورسیه از دانشگاههای انگلستان تقبل می نماید.

همچنین 30 امتیاز این ویزا به نوع پذیرش دانشجویی یا دانش آموزی شما از یک موسسه آموزشی در انگلستان بستگی دارد. گرفتن نمره مناسب در آزمون IELTS نیز در این ویزا کاملا موثر است. مدت این ویزاها از 6 تا 18 ماه می باشد و فقط به مقاطع دکترا و یا دندان پزشکان ویزای 3 ساله داده می شود.


5) Tier 5 ویزای موقت کاری جهت کار در انگلستان

مربوط به متقاضیان کار در انگلستان به صورت موقت و طی یک دوره کوتاه می باشد.


منبع : وکالت دات اینفو

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
دسترسی سریع به سایت های رسمی جمهوری اسلامی ایران l پایگاه اطلاع رسانی وکالت دات اینفو
http://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/leader2.jpghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/raeisjomhour.jpghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/Dadiran.jpghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/majles.jpghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/shora.jpg
http://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/majmatashkhiss.jpghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/divanedalat.jpghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/divan.jpghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/amlak-asnad.pnghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/electronik.png
http://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/kanun.gifhttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/129.pnghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/b1.jpghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/budget.jpghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/Canoon%20e%20vokala.jpg
http://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/dolat.jpghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/shora-hale-ekhtelaf.pnghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/Vezarat%20dadgostari.JPGhttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/hoquqy.jpg.pnghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/D_Ghazaei.jpg

اسپانسر
http://up.vekalat.info/view/789476/4194620186.gif
درباره ما
پایگاه اطلاع رسانی وکالت دات اینفو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1949
  • کل نظرات : 286
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 140
  • آی پی امروز : 59
  • آی پی دیروز : 74
  • بازدید امروز : 1,425
  • باردید دیروز : 152
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,249
  • بازدید ماه : 6,396
  • بازدید سال : 50,337
  • بازدید کلی : 4,466,479