loading...
پایگاه اطلاع رسانی وکالت دات اینفو
رضا صومی - وکیل پایه یک دادگستری

رضا صومی - وکیل پایه یک دادگستری و کارشناس ارشد حقوق خصوصی

رضا صومی - وکیل پایه یک دادگستری بازدید : 393 یکشنبه 11 خرداد 1393 نظرات (0)

به گزارش وکالت دات اینفو به نقل از ایسنا , معاون خدمات شهری شهردار تهران در مورد پرداخت پول از طرف دست فروشان به ماموران شهرداری و کنار آمدن آنها با هم، برای اجازه فعالیت در معابر پرتردد، برخی میادین و پایانه‌ها، گفت: این موضوع اصلا صحت ندارد.

 

مجتبی عبدالهی با اشاره به اینکه شاهد افزایش دستفروش‌ها در سطح شهر تهران بوده و هستیم، گفت:‌ در این زمینه رسیدگی‌ها را تشدید کرده و جلساتی را تشکیل داده‌ایم و از سایر مسئولان و دستگاه‌های ذیربط در ارتباط با ساماندهی دستفروشان درخواست کمک کرده‌ایم.

 

وی افزود: موضوع رسیدگی، کنترل و نظارت را چند هفته‌ای است افزایش داده‌ایم و اوضاعمان نسبت به گذشته بهبود یافته اما کاملا حل نشده است، بنابراین با تقویت تیم‌های خود در مناطق و تکمیل این تیم‌ها ساماندهی دستفروشان را در دستور کار قرار داده‌ایم.

 

معاون خدمات شهری شهردار تهران تاکید کرد: با پیگیری‌ها و جلساتی که در این زمینه داشته‌ایم و تکمیل امکاناتمان در آینده شاهد بهبود وضعیت دستفروشان، وانت‌بار های فروشنده و شبه متکدیان خواهیم بود.

 

عبدالهی با اشاره به اینکه در نوروز امسال مکان‌هایی را پیش‌بینی و تعیین کردیم تا دستفروشان در این اماکن به صورت هدایت و کنترل شده فعالیت خود را انجام دهند اظهار کرد: هم‌اکنون در بعضی مناطق جمعه و یکشنبه بازار داریم تا در این محلات و مناطق هم موضوع ارائه خدمت را داشته باشیم و هم ساماندهی را انجام دهیم.

 

وی همچنین در پاسخ به اینکه در بعضی محدوده‌ها و خیابان‌های شهر همچون پایانه آزادی شاهد پهن کردن بساط دستفروشان بعد از ساعت 20 هستیم، گفت: در مناطقی همچون پایانه آزادی و امثال آن در حال کنترل دستفروشان هستیم تا بتوانیم ساماندهی‌های لازم را انجام دهیم.

 

معاون خدمات شهری شهردار تهران افزود: فعالیت دست فروشان پس از ساعت 20 و 21 شب عملا پس از پیک کاری فعالیت همکاران من در شهرداری است، البته این از نقایص ماست و باید تیم‌های اجرایی‌مان را به صورت 24 ساعته فعال کنیم، چرا که در طول روز و تا قبل از ساعات اشاره شده کمتر شاهد این موضوع هستیم.

 

عبداللهی با بیان اینکه معمولا بعدازظهر و شب فعالیت دستفروشان تشدید می‌شود، گفت: به همین ترتیب فعالیت تیم‌های اجرایی و نظارتی خودمان را تشدید کرده و افزایش خواهیم داد.

 

وی همچنین در مورد ایجاد غرفه‌ها برای فعالیت دستفروشان در تمامی مناطق تهران تصریح کرد: در برخی مناطق دارای غرفه هستیم ولی اینکه بتوانیم در همه نقاط این فعالیت را انجام دهیم امکانش وجود ندارد، اما مکان‌های پرتردد همچون میدان تجریش و سایر نقاط این‌چنینی در دستور کار قرار دارد و در مورد آن کنترل و نظارت بیشتر را خواهیم داشت.

 

به گزارش ایسنا، موضوع دستفروشی در خیابان‌های پرتردد همچون ولیعصر(عج) و جمهوری اسلامی تبدیل به معضلی شده است که هنوز ارگانی نتوانسته با آن برخورد مناسب داشته باشد و تعداد این افراد در همه نقاط شهر هر روز بیشتر می‌شود و توجیه جمع نکردن آنها این است که مردم در شرایط نامساعد اقتصادی قرار دارند و دستفروشی راهی به صرفه برای دستفروشان و مردمی که از آنها خرید می‌کنند، است.

مزاحمت و سد معبر شدن این دستفروشان را همه شهروندان در نقاط مختلف شهر دیده‌اند اما نمود کامل آن این روزها در ورودی‌ها ایستگاه‌های شلوغ و پرتردد مترو مثل چهارراه ولیعصر(عج) است.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
دسترسی سریع به سایت های رسمی جمهوری اسلامی ایران l پایگاه اطلاع رسانی وکالت دات اینفو
http://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/leader2.jpghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/raeisjomhour.jpghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/Dadiran.jpghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/majles.jpghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/shora.jpg
http://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/majmatashkhiss.jpghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/divanedalat.jpghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/divan.jpghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/amlak-asnad.pnghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/electronik.png
http://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/kanun.gifhttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/129.pnghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/b1.jpghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/budget.jpghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/Canoon%20e%20vokala.jpg
http://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/dolat.jpghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/shora-hale-ekhtelaf.pnghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/Vezarat%20dadgostari.JPGhttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/hoquqy.jpg.pnghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/D_Ghazaei.jpg

اسپانسر
http://up.vekalat.info/view/789476/4194620186.gif
درباره ما
پایگاه اطلاع رسانی وکالت دات اینفو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1949
  • کل نظرات : 286
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 140
  • آی پی امروز : 47
  • آی پی دیروز : 74
  • بازدید امروز : 369
  • باردید دیروز : 152
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,193
  • بازدید ماه : 5,340
  • بازدید سال : 49,281
  • بازدید کلی : 4,465,423