loading...
پایگاه اطلاع رسانی وکالت دات اینفو
رضا صومی - وکیل پایه یک دادگستری

رضا صومی - وکیل پایه یک دادگستری و کارشناس ارشد حقوق خصوصی

ghavimehr بازدید : 379 چهارشنبه 28 خرداد 1393 نظرات (0)

به گزارش وکالت دات اینفو به نقل از ایسنا , دادستان مرکز استان گلستان گفت: برخورد با هنجارشکنان و قانون گریزان از اهداف و برنامه‌های مهم دادستانی گرگان است.

عباس پوریانی با تاکید بر نظارت بر حسن اجرای قوانین، اظهار کرد: دادستانی شهرستان گرگان این موارد را با جدیت پیگیری خواهد کرد.

وی افزود: ضابطان قضایی موظف هستند با جرائم مشهود برخورد قانونی کرده و موارد را به منظور رسیدگی فوری در کمترین زمان به این مرجع قضایی اعلام کنند.

دادستان گرگان با تاکید بر عزم جدی دستگاه قضایی استان گلستان مبنی بر کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها، اضافه کرد: کاهش اطاله دادرسی از اولویت‌های برنامه‌ریزی شده در سال جاری است و در سالی که با محور مدیریت جهادی از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده است، با جدیت بیشتری دنبال خواهد شد.

پوریانی درباره سیاست حبس زدایی گفت: بر اساس بخشنامه ای که از سوی رییس قوه قضاییه اعلام شده، حبس زدایی و استفاده از مجازات های جایگزین در دستور کار دادسرای مرکز استان قرار می‌گیرد.

دبیر ستاد احیا امر به معروف گلستان در ادامه تاکید کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی ملزم به رعایت دستورالعمل عفاف و حجاب و اجرایی کردن مضامین آن در مجموعه خود هستند و باید بر امر ترویج و توسعه فرهنگ اسلامی و معروفات دینی توجه و اهتمام ویژه داشته باشند.

پوریانی تصریح کرد: با هرگونه مظاهر فساد اخلاقی و بدحجابی در استان نیز برخورد قانونی خواهد شد.

وی ادامه داد: دستگاه انتظامی موظف است در صورت مشاهده موارد این چنینی، ضمن ارشاد، به برخورد با عوامل ترویج فرهنگ بدحجابی بپردازد و موارد خاص را فورا به دادسرای مرکز استان گزارش کند.

دادستان گرگان توجه به مقوله فرهنگ و اقتصاد را مهم دانست و یادآور شد: پایبندی همه افراد جامعه به اصول دینی و دستورات الهی موجب حفظ جامعه از هرگونه فساد و تباهی خواهد شد.

پوریانی در ادامه سیاست‌های اطلاع رسانی حقوقی را از الزامات برنامه دستگاه قضایی دانست و گفت: هفته قوه قضاییه بهترین فرصت به منظور تعامل هر چه بیشتر با وسایل ارتباط جمعی چون صداو سیما، خبرگزاری ها و روزنامه ها در جهت آشنا کردن مردم با قانون و حقوق شهروندی آنها است.

دادستان گرگان از اعلام آمادگی مسئولان دادسرا در جهت پاسخگویی به مردم و رسانه‌ها در هفته قوه قضاییه خبر داد و گفت: انتظار ما از رسانه‌ها این است که تلاش های دستگاه قضایی استان که در راستای ایجاد امنیت و آرامش عمومی و رفع مشکلات مردم انجام می شود را به خوبی اطلاع رسانی کنند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
دسترسی سریع به سایت های رسمی جمهوری اسلامی ایران l پایگاه اطلاع رسانی وکالت دات اینفو
http://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/leader2.jpghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/raeisjomhour.jpghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/Dadiran.jpghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/majles.jpghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/shora.jpg
http://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/majmatashkhiss.jpghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/divanedalat.jpghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/divan.jpghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/amlak-asnad.pnghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/electronik.png
http://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/kanun.gifhttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/129.pnghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/b1.jpghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/budget.jpghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/Canoon%20e%20vokala.jpg
http://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/dolat.jpghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/shora-hale-ekhtelaf.pnghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/Vezarat%20dadgostari.JPGhttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/hoquqy.jpg.pnghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/D_Ghazaei.jpg

اسپانسر
http://up.vekalat.info/view/789476/4194620186.gif
درباره ما
پایگاه اطلاع رسانی وکالت دات اینفو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1949
  • کل نظرات : 286
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 140
  • آی پی امروز : 69
  • آی پی دیروز : 74
  • بازدید امروز : 2,030
  • باردید دیروز : 152
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,854
  • بازدید ماه : 7,001
  • بازدید سال : 50,942
  • بازدید کلی : 4,467,084