loading...
پایگاه اطلاع رسانی وکالت دات اینفو
رضا صومی - وکیل پایه یک دادگستری

رضا صومی - وکیل پایه یک دادگستری و کارشناس ارشد حقوق خصوصی

رضا صومی - وکیل پایه یک دادگستری بازدید : 647 سه شنبه 03 تیر 1393 نظرات (0)

به گزارش وکالت دات اینفو به نقل از ایسنا , وکیل‌مدافع ریحانه جباری و سحر مهابادی آخرین وضعیت پرونده‌های موکلین خود را تشریح کرد.

محمدعلی جداری فروغی اظهار کرد: در اجرای احکام دادسرای جنایی تهران،‌ ولی دم پرونده سحر مهابادی حاضر و اظهارات جدیدی را مطرح کرد و در نتیجه توافقی با نامبرده حاصل نشد.

وی ادامه داد: سرپرست محترم دادسرای جنایی تهران که در جلسه حضور داشتند اعلام کردند که فرصتی حدود 2 ماه برای شما وجود دارد که با انجام مذاکرات دوستانه با ولی دم پرونده سحر مهابادی ان شاء الله نتیجه به صلح و سازش ختم شود و مسائل فی‌مابین حل گردد.

این وکیل دادگستری در مورد پرونده ریحانه جباری اظهار کرد:‌ از بدو قبول وکالت توسط من در تاریخ 15/ 2/ 93 تلاش‌های زیادی را برای جلب رضایت اولیای دم پرونده ریحانه جباری انجام دادم. از جمله اینکه اینجانب در روز پدر در بهشت زهرا حاضر شده و ضمن فاتحه‌خوانی به اولیای دم پیغام دادم که با ما تماس بگیرند.

وی ادامه داد: پیرو تماس‌های مکرر ما، با اولیای دم و مراجعات به افراد مختلف و معتمدین و خیرین من جمله آقای دکتر حسن کمالی امام جماعت مسجد وفا اخیرا مطلع شدم که آقای جلالی سربندی (پسر مقتول) تماسی با فریدون جباری پدر ریحانه گرفتند.

جداری فروغی افزود: من‌حیث‌المجموع این تماس‌ها مثبت و مثمرثمر است و با توجه به اینکه ماه مبارک رمضان در پیش است و مقرر شده است در این ماه مبارک آقای جلال سربندی در مسجد وفا حاضر شده و با حجت‌الاسلام کمالی ملاقات و مذاکره کند که مسلماً اینجانب نیز به عنوان وکیل ریحانه در جریان امر بوده و خواهم بود.

جداری فروغی تاکید کرد: در عین حال روز گذشته ریحانه از زندان تماس گرفت و گفت «من از حدود 25 روز قبل برای گره‌گشایی از پرونده‌ها هر شب سوره مبارکه یاسین را می‌خوانم و دعا می‌کنم. صرف نظر از آنچه در پرونده وجود دارد و گذشته است در ماه مبارک رمضان گره از کار گشوده شود و خانواده محترم سربندی رضایت خود را به من اعلام کنند. من 7 سال زندان کشیده‌ام و به حد کافی تصور می‌کنم مجازات شده‌ام. در نتیجه اگر خانواده مقتول در ماه مبارک رمضان گذشت کنند تصور می‌کنم در پیشگاه خداوند اجر عظیمی داشته باشند و من به نوبه خود تقاضای آمرزش آن مرحوم را دارم.»

جداری فروغی در پایان ابراز امیدواری کرد که در روزهای آینده از این دو پرونده خبرهای خوب برسد و افزود: من به عنوان وکیل ریحانه جباری و سحر مهابادی همیشه تلاشم را در جهت انجام مصالحه و سازش بین خانواده‌های محکوم و مقتول به کار برده و می‌برم. و به این عبارت معروف اشاره می‌کنم که لذتی که در عفو است در انتقام نیست.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
دسترسی سریع به سایت های رسمی جمهوری اسلامی ایران l پایگاه اطلاع رسانی وکالت دات اینفو
http://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/leader2.jpghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/raeisjomhour.jpghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/Dadiran.jpghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/majles.jpghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/shora.jpg
http://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/majmatashkhiss.jpghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/divanedalat.jpghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/divan.jpghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/amlak-asnad.pnghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/electronik.png
http://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/kanun.gifhttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/129.pnghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/b1.jpghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/budget.jpghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/Canoon%20e%20vokala.jpg
http://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/dolat.jpghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/shora-hale-ekhtelaf.pnghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/Vezarat%20dadgostari.JPGhttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/hoquqy.jpg.pnghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/D_Ghazaei.jpg

اسپانسر
http://up.vekalat.info/view/789476/4194620186.gif
درباره ما
پایگاه اطلاع رسانی وکالت دات اینفو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1949
  • کل نظرات : 286
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 140
  • آی پی امروز : 64
  • آی پی دیروز : 74
  • بازدید امروز : 1,717
  • باردید دیروز : 152
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,541
  • بازدید ماه : 6,688
  • بازدید سال : 50,629
  • بازدید کلی : 4,466,771