loading...
پایگاه اطلاع رسانی وکالت دات اینفو
رضا صومی - وکیل پایه یک دادگستری

رضا صومی - وکیل پایه یک دادگستری و کارشناس ارشد حقوق خصوصی

رضا صومی - وکیل پایه یک دادگستری بازدید : 443 سه شنبه 23 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

به گزارش وکالت دات اینفو به نقل از ایسنا , رئیس دیوان عالی کشور گفت: نباید برای حل یک مشکل که آن هم اختلاف سلیقه است، اصل نظام را هدف قرار دهیم و نظر خود را صایب و درست بدانیم و بقیه را ضد انقلاب و منحرف.

 

آیت‌الله احمد محسنی‌گرکانی در مراسم جشنی که به مناسبت میلاد حضرت امیرمومنان علی (ع) توسط دیوان عالی کشور در سالن اجتماعات ساختمان کاخ دادگستری برگزار شد، با تبریک این ایام بیان کرد: برگزاری جلسات و جشن‌هایی در چنین روزهایی تعظیم شعایر دینی و مذهبی است و حضور مسئولین و مردم در این نشست‌ها باعث تجلی ارزش‌های دینی و مذهبی می‌شود و این نشان از علاقه همه خدمتگزاران کشور جمهوری اسلامی و علی‌الخصوص زحمت کشان قوه قضائیه به ائمه معصومین و حضرت امیرالمومنین علیه السلام است.

 

رئیس دیوان عالی کشور افزود: باید اینگونه مراسم‌ها در سراسر کشور جمهوری اسلامی با حضور حداک‍‍‍‍‍ثری مردم و مسئولین به طریق با شکوهی برگزار شود و سیره و زندگی امامان معصوم توسط روحانیون و مبلغان محترم به سمع و نظر مردم برسد و هر چقدر درباره مقام و منزلت این بزرگواران کتاب و مقاله و سخنرانی نوشته و انجام شود در مقابل عظمت و بزرگی آنان خیلی خیلی ناچیز است.

 

وی ادامه داد: اگر سیره و روش حضرت علی درباره حکومتداری جامعه و خانواده و... به سمع مردم برسد مردم ما و بخصوص جوانان ما راه درست خودشان را در بین این همه تبلیغات مسموم و پرهیاهوی استکبار جهانی پیدا خواهند کرد و راه درست را خواهند پیمود.

 

محسنی‌گرکانی در بخش دیگری از سخنان خود نسبت به وضعیت جامعه بیان کرد: یکی از توصیه‌های حضرت امیر (ع) دعوت به اتحاد و همدلی مسلمین است که باید این مهم در بین مسئولین نظام مورد دقت بیشتری قرار گیرد. چرا باید در جامعه اسلامی طوری رفتار شود که دشمنان بتوانند از آن سوء‌استفاده کنند؟ چرا در بین بعضی از مسئولین ما اتحاد و همدلی جایی ندارد؟

 

وی با مثال زدن جلسات درس طلاب در حوزه‌های علمیه افزود: در بعضی از جلسات درس که اساتید آن یک مجتهد و آیت‌الله می‌باشد بیش از۳۰۰ و یا ۴۰۰ نفر طلبه در آن شرکت دارند، بحث‌های زیادی می‌شود و طلاب با همدیگر بحث و گفت‌وگو می‌کنند و خیلی از مواقع باهم اختلاف هم دارند اما با آرامش و صمیمیت آن را بیان کرده و مشکل را حل می‌کنند، عزیزان ما و مسئولان محترم ما هم باید در مواقع اختلافی با همدیگر مثل برادر رفتار کنند و مشکل را از راه بهتری حل کنند که به جامعه صدمه و ایرادی وارد نیاید.

 

رئیس دیوان عالی کشور تصریح کرد: نباید برای حل یک مشکل که آن هم اختلاف سلیقه است اصل نظام را هدف قرار دهیم و نظر خود را صایب و درست بدانیم و بقیه را ضد انقلاب و منحرف. باید آگاهانه قدم برداریم و آگاهانه نظر بدهیم که اتحاد و همدلی مردم و مسئولین خدشه‌دار نشود.

 

محسنی‌گرکانی خاطرنشان کرد: در زمان حضرت امام (ره) هم اگر بعضی‌ها در رفتارشان زیاده روی می‌کردند مورد تذکر و عتاب ایشان قرار می‌گرفتند و امروز هم مقام معظم رهبری راه و خط امام را دنبال می‌کنند و همه مسئولین نظام می‌بایست فرمایشات ایشان را نصب العین خود قرار دهند.

 

بر اساس این گزارش این جشن با حضور ۴۰۰ نفر از مسئولین بلند پایه قضایی و قضات عالی رتبه دیوان و دادستانی کل کشور و دادگاه و دادسرای انتظامی قضات و سایر کارکنان مستقر در کاخ دادگستری، برگزار شد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
دسترسی سریع به سایت های رسمی جمهوری اسلامی ایران l پایگاه اطلاع رسانی وکالت دات اینفو
http://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/leader2.jpghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/raeisjomhour.jpghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/Dadiran.jpghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/majles.jpghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/shora.jpg
http://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/majmatashkhiss.jpghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/divanedalat.jpghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/divan.jpghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/amlak-asnad.pnghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/electronik.png
http://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/kanun.gifhttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/129.pnghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/b1.jpghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/budget.jpghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/Canoon%20e%20vokala.jpg
http://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/dolat.jpghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/shora-hale-ekhtelaf.pnghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/Vezarat%20dadgostari.JPGhttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/hoquqy.jpg.pnghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/D_Ghazaei.jpg

اسپانسر
http://up.vekalat.info/view/789476/4194620186.gif
درباره ما
پایگاه اطلاع رسانی وکالت دات اینفو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1949
  • کل نظرات : 286
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 140
  • آی پی امروز : 43
  • آی پی دیروز : 74
  • بازدید امروز : 309
  • باردید دیروز : 152
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,133
  • بازدید ماه : 5,280
  • بازدید سال : 49,221
  • بازدید کلی : 4,465,363