loading...
پایگاه اطلاع رسانی وکالت دات اینفو
رضا صومی - وکیل پایه یک دادگستری

رضا صومی - وکیل پایه یک دادگستری و کارشناس ارشد حقوق خصوصی

به گزارش وکالت دات اینفو به نقل از ایسنا ، معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد از آغاز ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد درساعت 18 بعدازظهر امروز خبر داد.

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دکترعلوی فاضل با اعلام این خبر اظهار داشت: ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد از امروز ساعت 18:00 آغاز می شود و تا پایان آذرماه ادامه خواهد داشت. داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت www.azmoon.org نسبت به ثبت نام اقدام کنند. 

علوی فاضل در ادامه افزود: ثبت نام آزمون دکتری تخصصی نیز که از روزگذشته آغاز شده تا پایان آذرماه ادامه خواهد داشت. 

معاون سنجش و پذیرش تأکید کرد: داوطلبان قبل از ثبت نام قطعی، دفترچه راهنمای مقطع موردنظر خود را دانلود و مطالعه کنند تا بتوانند با آگاهی کامل در رشته های مورد نظر ثبت نام کنند. 

وی درخصوص تعداد رشته محل های انتخابی گفت: داوطلبان مقطع کارشناسی ارشد می توانند 100 رشته محل از یک مجموعه را انتخاب و در سایت www.azmoon.org ثبت کنند.

علوی فاضل در پاسخ به این سوال که آیا امکان ویرایش وجود دارد، گفت: داوطلبان می توانند از روز شنبه مورخ 15 آذر با مراجعه به سایت www.azmoon.org با همان شناسه و رمز ثبت نام کارت اعتباری خریداری شده ، نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام کنند.

ثبت نام برای شرکت در آزمون ورودی دوره دکترای نیمه متمرکز (phd) سال 1394 از روز یکشنبه (16 آذرماه) از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org‌ آغاز شده و تا روز یکشنبه (23 آذرماه) ادامه دارد.

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت و گو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) با اعلام این خبر اظهار داشت: این آزمون برای پذیرش دانشجو در هفت گروه آزمایشی شامل علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، کشاورزی، هنر، دامپزشکی و زبان برگزار می‌گردد و داوطلبان لازم است پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما که از روز شنبه (15 آذرماه) روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد در صورت واجد شرایط بودن در مهلت تعیین شده برای ثبت نام اقدام کنند. 

وی در مورد پرداخت هزینه این آزمون اظهار کرد: با توجه به اینکه پرداخت هزینه برای این آزمون به صورت اینترنتی است ضرورت دارد داوطلبان با استفاده از کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است با مراجعه به سایت سازمان سنجش مبلغ 440 هزار ریال به عنوان وجه ثبت نام پرداخت کرده و در کد رشته امتحانی شرکت کنند. 

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: این آزمون منحصرا در یک نوبت (یک جلسه) در حوزه‌های امتحانی مربوط برگزار می‌شود و داوطلبان باید به سوالات کلیه دروس شامل دروس عمومی (زبان خارجی و استعداد تحصیلی) و همچنین مجموعه دروس تخصصی در یک جلسه (یک نیمروز) پاسخ دهند. 

توکلی در پایان در مورد زمان برگزاری این آزمون گفت: این آزمون روز جمعه 15 اسفند 93 در حوزه‌های امتحانی مشخص شده برگزار می‌شود.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
دسترسی سریع به سایت های رسمی جمهوری اسلامی ایران l پایگاه اطلاع رسانی وکالت دات اینفو
http://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/leader2.jpghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/raeisjomhour.jpghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/Dadiran.jpghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/majles.jpghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/shora.jpg
http://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/majmatashkhiss.jpghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/divanedalat.jpghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/divan.jpghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/amlak-asnad.pnghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/electronik.png
http://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/kanun.gifhttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/129.pnghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/b1.jpghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/budget.jpghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/Canoon%20e%20vokala.jpg
http://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/dolat.jpghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/shora-hale-ekhtelaf.pnghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/Vezarat%20dadgostari.JPGhttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/hoquqy.jpg.pnghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/D_Ghazaei.jpg

اسپانسر
http://up.vekalat.info/view/789476/4194620186.gif
درباره ما
پایگاه اطلاع رسانی وکالت دات اینفو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1949
  • کل نظرات : 286
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 140
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 74
  • بازدید امروز : 653
  • باردید دیروز : 152
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,477
  • بازدید ماه : 5,624
  • بازدید سال : 49,565
  • بازدید کلی : 4,465,707