loading...
پایگاه اطلاع رسانی وکالت دات اینفو
رضا صومی - وکیل پایه یک دادگستری

رضا صومی - وکیل پایه یک دادگستری و کارشناس ارشد حقوق خصوصی

رضا صومی - وکیل پایه یک دادگستری بازدید : 375 دوشنبه 12 خرداد 1393 نظرات (2)

آشنایی با کتب مرتبط با مسایل حقوقی و توصیه آنها برای مطالعه، یکی از راه‌هایی است که می‌توان روند عمومی سازی مطالعه و کسب آگاهی‌های حقوقی را در میان آحاد مردم جامعه باب کرد.

در همین زمینه معرفی جدیدترین کتب حقوقی به فواصل زمانی مختلف از این پس در پایگاه اطلاع رسانی وکالت دات اینفو منتشر خواهد شد.

معرفی کتاب " ايران و روابط بين‌الملل "

این کتاب تالیف "محمد رسولی" وکیل دادگستری است که در زمرهٔ کتب علوم سیاسی جای می‌گیرد، به طور کلی سیاست‌های حاکم برجهان امروز در پنج قاره جهان را به خوبی مورد بررسی قرار داده است و در آن میان وضع و موقعیت ایران را از هر جهت با توجه به سیاست‌های مذکور دنیا، مورد توجه قرار داده است.

 در این کتاب پس از بررسی فنی همهٔ نقاط قوت و ضعف کشورهایی مثل چین، ژاپن، کشورهای اروپا و روسیه و آمریکا و آفریقا و آمریکای لاتین، آنگاه ایران را با توجه به موقعیت تاریخی، جغرافیایی، اقتصادی و جمعیتی و نیز فرهنگی واکاوی نموده و سرانجام با بررسی مشکلات و موانع موجود در سر راه ایران، پیشنهادهای جالب و روشن و قابل اجرا برای کشورمان ارائه شده است، که یکی از آنان توجه دادن مسئولان به قدرت فرهنگی و تاریخی بی‌نظیر ایران است.

در این کتاب به هم میهننان و نیز به دولتمردان و به طور کلی به حاکمیت یادآوری می‌شود که چگونه استعمار در قرن نوزدهم و نیز بیستم ایران بزرگ را با انواع دسیسه، مورد تجزیه قرار دادند و هنوز نیز آن اهریمنان دست از این سرزمین اهورایی نکشیده‌اند و در صدد اجرای نقشه‌های بد‌خواهانه خود برای این کشور می‌باشند.

 کتاب "ايران و روابط بين‌الملل" در هفت فصل: ۱- موقیعت کلی ایران ۲- قاره آسیا ۳- قاره اروپا ۴- آفریقا ۵- آمریکای لاتین ۶-آمریکا ۷- ایران در ابتدای هزاره سوم میلادی (هزارهٔ چهاردهم تاریخ خود) و جمعاً در ۳۱۶ صفحه تدوین یافته و به قیمت۲۲۰۰۰ تومان به تازگی منتشر شده است.

مطالعهٔ این کتاب برای هر ایرانی که علاقه‌مند به ایران و مسائل سیاسی جهان است، مفید خواهد بود.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سید مهدی در تاریخ 1394/10/01 و 16:30 دقیقه ارسال شده است

سلام. کتاب ایران و روابط بین الملل اقای رسولی فوق العاده است. ادم در این کتاب میفهمد که ایران میتواند اولین قدرت اقتصادی وصنعتی نیز نظامی دنیا باشد.

این نظر توسط افشین در تاریخ 1393/03/22 و 15:49 دقیقه ارسال شده است

کتاب ایران و روابط بین الملل آقای محمد رسولی را تهیه و مطالعه کردم. دانش سیاسی ام چند برابر شد و اینک دنیا و کشور عزیزم ایران را به صورت دیگر و خیلی بهتر می بینم. کتاب خیلی خوبی بود.
پاسخ : با درود و عرض ادب
این امر باعث فخر و مباهات اینجانب و سایر مسئولین سایت می باشد.
در پناه حق, موفق باشید.


کد امنیتی رفرش
دسترسی سریع به سایت های رسمی جمهوری اسلامی ایران l پایگاه اطلاع رسانی وکالت دات اینفو
http://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/leader2.jpghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/raeisjomhour.jpghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/Dadiran.jpghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/majles.jpghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/shora.jpg
http://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/majmatashkhiss.jpghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/divanedalat.jpghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/divan.jpghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/amlak-asnad.pnghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/electronik.png
http://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/kanun.gifhttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/129.pnghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/b1.jpghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/budget.jpghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/Canoon%20e%20vokala.jpg
http://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/dolat.jpghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/shora-hale-ekhtelaf.pnghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/Vezarat%20dadgostari.JPGhttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/hoquqy.jpg.pnghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/D_Ghazaei.jpg

اسپانسر
http://up.vekalat.info/view/789476/4194620186.gif
درباره ما
پایگاه اطلاع رسانی وکالت دات اینفو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1949
  • کل نظرات : 286
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 140
  • آی پی امروز : 68
  • آی پی دیروز : 74
  • بازدید امروز : 1,931
  • باردید دیروز : 152
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,755
  • بازدید ماه : 6,902
  • بازدید سال : 50,843
  • بازدید کلی : 4,466,985