loading...
پایگاه اطلاع رسانی وکالت دات اینفو
رضا صومی - وکیل پایه یک دادگستری

رضا صومی - وکیل پایه یک دادگستری و کارشناس ارشد حقوق خصوصی

رضا صومی - وکیل پایه یک دادگستری بازدید : 413 سه شنبه 27 خرداد 1393 نظرات (0)

به گزارش وکالت دات اینفو به نقل از باشگاه خبرنگاران , مظفر الوندی معاون وزیر دادگستری در جلسه فرماندهان و مسئولان عقیدتی پایگاه‌های بسیج قوه قضائیه و وزارت دادگستری که صبح امروز سه شنبه (27خردادماه) برگزار شد، گفت: ما براساس دستورالعمل‌هایی که به بسیج ابلاغ شده است، درصدد هستیم تا از مولفه‌های بسیج و حضور نیروهای بسیجی در وزارتخانه دادگستری بهره ببریم.
 
وی افزود: حدود 13 هزار نفر نیروی بسیجی در قوه قضائیه حضور دارند که عمدتاً فرماندهان پایگاه‌های ما از مدیران ارشد قوه قضائیه هستند.
 
الوندی تصریح کرد: یکی از خواسته‌های ما از وزیر دادگستری این است که راهکارهایی را از لحاظ کمی و کیفی در جهت ارتقاء بسیج وزارت دادگستری تبیین کند.
 
معاون وزیر دادگستری با بیان اینکه 60 درصد از کارکنان قوه قضائیه عضو بسیج هستند، تصریح کرد: ما یک حلقه صالحین را در وزارتخانه و قوه قضائیه تشکیل داده‌ایم که دوشنبه‌ها جلسات آن برگزار می‌شود و در این جسله به بیان آراء و نظرات خود می‌پردازیم.
 
الوندی با بیان اینکه ترویج امور فرهنگی در دستور کار ما قرار دارد تصریح کرد: با تدبیر وزیر دادگستری شورای فرهنگی در این وزارتخانه تشکیل شد و ما مشاهده می‌کنیم که موضوعات فرهنگی در این شورا در حال پیگیری است.
 
وی با بیان اینکه توجه مسئولان عالی بسیج به قوه قضائیه ضرورت دارد خاطرنشان کرد: ما باید از بسیج قوه قضائیه در رده‌های مختلف استفاده کنیم.

سرهنگ جعفر عطارزاده در جلسه فرماندهان و مسئولان عقیدتی پایگاه‌های بسیج قوه قضاییه و وزارت دادگستری با اشاره به این که ما در بسیج قوه قضاییه 13 هزار نیروی بسیجی تنها در تهران داریم گفت: دو گردان عاشورا و الزهرا(س) از سوی بسیج قوه قضاییه در این نهاد فعال هستند و ما حدود 30 پایگاه بسیج داریم.
 
وی افزود: ما درصدد هستیم که هویت بسیج را به معنای واقعی بازگردانیم از این رو به طور فعال در مراکز بسیج قوه قضاییه به فعالیت می‌پردازیم.
 
عطارزاده با اشاره به این که بسیجی باید در جامعه نقش تاثیرگذاری را داشته باشد تصریح کرد: کمک در جهت کارآمدسازی و هدف‌گذاری در زمینه جذب کارمندان و قضات دستگاه‌های قضایی در جهت حضور در بسیج از اولویت‌های مهم ما در سال 93 است.
 
وی با اشاره به این که تنها 10 درصد قضات در بسیج عضویت دارند اظهار داشت: خوشبختانه 90 درصد کارمندان قوه قضاییه و دادگستری عضو بسیج هستند.  
 
عطارزاده تصریح کرد: ترویج فرهنگ بسیج و ارزش‌های اسلامی، اجرای 118 طرح صالحین در قوه قضاییه و تقویت نهاد بسیج از مهمترین برنامه‌هایی بوده است که ما در مرکز بسیج قوه قضاییه به آن پرداخته‌ایم.  
 
وی افزود: امیدواریم بتوانیم در سال جاری بسیج را در سازمان تعزیرات نیز گسترش دهیم.
 
عطارزاده در پایان اظهار داشت: یکی از خواسته‌های ما از وزیر دادگستری این است که بتوانیم به مانند سایر دستگاه‌ها و وزارتخانه‌ها یادواره شهدای قوه قضاییه را برگزار کنیم زیرا این آمادگی از سوی بسیج قوه قضاییه وجود دارد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
دسترسی سریع به سایت های رسمی جمهوری اسلامی ایران l پایگاه اطلاع رسانی وکالت دات اینفو
http://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/leader2.jpghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/raeisjomhour.jpghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/Dadiran.jpghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/majles.jpghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/shora.jpg
http://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/majmatashkhiss.jpghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/divanedalat.jpghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/divan.jpghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/amlak-asnad.pnghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/electronik.png
http://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/kanun.gifhttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/129.pnghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/b1.jpghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/budget.jpghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/Canoon%20e%20vokala.jpg
http://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/dolat.jpghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/shora-hale-ekhtelaf.pnghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/Vezarat%20dadgostari.JPGhttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/hoquqy.jpg.pnghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/D_Ghazaei.jpg

اسپانسر
http://up.vekalat.info/view/789476/4194620186.gif
درباره ما
پایگاه اطلاع رسانی وکالت دات اینفو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1949
  • کل نظرات : 286
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 140
  • آی پی امروز : 39
  • آی پی دیروز : 74
  • بازدید امروز : 157
  • باردید دیروز : 152
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 981
  • بازدید ماه : 5,128
  • بازدید سال : 49,069
  • بازدید کلی : 4,465,211