loading...
پایگاه اطلاع رسانی وکالت دات اینفو
رضا صومی - وکیل پایه یک دادگستری

رضا صومی - وکیل پایه یک دادگستری و کارشناس ارشد حقوق خصوصی

رضا صومی - وکیل پایه یک دادگستری بازدید : 671 جمعه 01 فروردین 1393 نظرات (0)

۱- مدنی : منابع اصلی الف) قانون مدنی ب) قواعد عمومی قراردادهای دکتر صفایی ج) قانون مدنی در نظم حقوقی کنونی دکتر کاتوزیان (مهمترین و اصلی ترین منبع است و باید خیلی با دقت مطالعه شود).

منابع تکمیلی: جزوه‌ی ارث دکتر شهبازی + جزوه‌ی اشخاص و محجورین دکتر صفایی + کتاب تست دکتر شهبازی

۲- آیین دادرسی مدنی : منابع اصلی الف) قانون آیین دادرسی (خیلی مهم است و باید تسلط کامل به آن داشت). ب) ساده‌ساز آقای فرشید فرحناکیان (اگر این کتاب را با دقت بخوانید بالای ۷٠ درصد میزنید).

منابع تکمیلی: کتاب آیین دادرسی پیشرفته یا بنیادی آقای دکتر شمس

۳- تجارت : منابع اصلی الف) قانون تجارت و لایحه‌ی قانون اصلاح قسمتی از قانون تجارت (تمام مواد قانون را با دقت خوانده تا کاملا مسلط شوید) ب) قانون تجارت در نظم کنونی فرحناکیان.

منابع تکمیلی: جزوه‌ی اسناد تجاری فرحناکیان + کتاب ورشکستگی اسکینی + ساده‌ساز تجارت فرحناکیان (این کتاب فوق‌العاده است)

۴- اصول استنباط : منابع اصلی الف) کتاب اصول دکتر ابوالحسن محمدی ب) من از کتاب تست آقای لطفی و شهبازی و ساده‌ساز و آسان‌ساز اصول فقه و کتاب اصول فقه کاربردی آقای الهیان استفاده کردم و دفتری برای خودم درست کردم و هر صفحه از آن را به هر مبحث اختصاص دادم. مثلا برای مبحث عام یک صفحه درست کردم و از کتاب این اساتید مثالهایی را که از مواد قانون در مورد عام نوشته شده بود در آن صفحه نوشتم. این کار کمک خیلی زیادی به فهم مطالب اصول میکند یعنی بعد از خواندن مبحث عام از کتاب محمدی به دفترم رجوع میکردم و مثالهای آن را میخواندم.

منابع تکمیلی: کتاب اصول فقه نموداری آقای حمید فرجی + جزوه‌ی آقای شهبازی (این جزوه عالی است)

۵- جزا : منابع اصلی الف) قانون مجازات ب) محشای قانون مجازات دکتر گلدوزیان ج) حقوق جزای عمومی دکتر اردبیلی.

منابع تکمیلی: کتاب اول حقوق جزای عمومی تألیف آقای خاکی از انتشارات میثاق عدالت + کتاب تست شکری

۶- آیین دادرسی کیفری : منابع اصلی الف) قانون آدک (کاملا مسلط شوید) ب) کتاب آیین دادرسی کیفری دکتر خالقی.

منابع تکمیلی: کتاب اول آیین دادرسی کیفری مجتبی باری از انتشارات میثاق عدالت +کتاب تست آزمون‌یار آیین دادرسی کیفری دکتر صبری (این کتاب ۳ جلدی است)

۷- و در نهایت: قوانین خاص + آراء وحدت رویه

دوستان عزیز مطمئن باشید با توکل به خدا و پشتکار و مطالعه این منابع بدون نیاز به هیچ مؤسسه و کلاسی، در هر آزمونی موفق خواهیدبود.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
دسترسی سریع به سایت های رسمی جمهوری اسلامی ایران l پایگاه اطلاع رسانی وکالت دات اینفو
http://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/leader2.jpghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/raeisjomhour.jpghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/Dadiran.jpghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/majles.jpghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/shora.jpg
http://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/majmatashkhiss.jpghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/divanedalat.jpghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/divan.jpghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/amlak-asnad.pnghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/electronik.png
http://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/kanun.gifhttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/129.pnghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/b1.jpghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/budget.jpghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/Canoon%20e%20vokala.jpg
http://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/dolat.jpghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/shora-hale-ekhtelaf.pnghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/Vezarat%20dadgostari.JPGhttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/hoquqy.jpg.pnghttp://up.vekalat.info/up/vekalatdotinfo/ax/D_Ghazaei.jpg

اسپانسر
http://up.vekalat.info/view/789476/4194620186.gif
درباره ما
پایگاه اطلاع رسانی وکالت دات اینفو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1949
  • کل نظرات : 286
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 140
  • آی پی امروز : 69
  • آی پی دیروز : 74
  • بازدید امروز : 2,013
  • باردید دیروز : 152
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,837
  • بازدید ماه : 6,984
  • بازدید سال : 50,925
  • بازدید کلی : 4,467,067